Giełda a nowe technologie – jak technologia zmienia rynek kapitałowy?
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bądź też usługami. Jakim sposobem się jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek najczęściej mają charakter informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą mieć również funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu są w stanie nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas prawidłowo jest po prostu przypomnieć konsumentom o konkretnych produktach czy usługach. Poza tym reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już wielokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Kliknij i zobacz
2. Kliknij dla szczegółów
3. Zobacz szczegóły
4. Otwórz link
Srebrne i złote reguły inwestowania na giełdzie.