Giełda a nowe technologie – jak technologia zmienia rynek kapitałowy?
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachÄ™cić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź też usÅ‚ugami. Jakim sposobem siÄ™ jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania parÄ™ innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek najczęściej majÄ… charakter informacyjny – to wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy w stanie skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć również funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – od czasu do czasu sÄ… w stanie nam w zwiÄ…zku z tym przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. PowiÄ…zane jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w nastÄ™pnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas prawidÅ‚owo jest po prostu przypomnieć konsumentom o konkretnych produktach czy usÅ‚ugach. Poza tym reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już wielokrotnie siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, obserwujÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Kliknij i zobacz
2. Kliknij dla szczegółów
3. Zobacz szczegóły
4. Otwórz link
Srebrne i złote reguły inwestowania na giełdzie.